Regulamento
Preámbulo
1. PREÁMBULO
2. ARTIGO 1 – DEFINICIÓN
A proba disputarase o día 7 de agosto de 2022, con saída en PEDRAFITA DO CEBREIRO (LUGO), coordenadas GPS 42°43’36.3″N 7°01’23.0″W e chegada en Ou CEBREIRO (LUGO). Coordenadas GPS42°42’28.4″N 7°02’37.3”W.
O formato da proba réxese por REGULAMENTO DE CICLISMO PARA TODOS (C.P.T.) da Real Federación Española de Ciclismo, así como da parte 15 CYCLING FOR ALL da Unión Ciclista Internacional.
O ANCARES CYCLING MARATHON, é unha proba masiva competitiva cun inicio grupal, programado para todos os participantes, con resultados separados por categoría de idade e sexo. Trátase dun evento con cronometraxe e clasificación tal e como se indica no punto 15.2.026, do regulamento de ciclismo para todos da UCI.
Toda a ruta desenvolverase por estradas asfaltadas.
Desenvolverase coas seguintes características:
OPCIÓN 1 – GRAN FONDO
PEDRAFITA DO CEBREIRO – ALTO DO CEBREIRO. 128,0 Km con 3 .485 metros de desnivel.
OPCIÓN 2 – MEDIO FONDO
PEDRAFITA DO CEBREIRO – ALTO DO CEBREIRO. 100,70 Km, con 2.444 metros de desnivel.
OPCIÓN 3 – MINI FONDO
PEDRAFITA DO CEBREIRO – ALTO DO CEBREIRO. 45,00 Km, con 1 .230 metros de desnivel.
A saída será ás 09:00 desde a zona dá Avda de Castela en Pedrafita do Cebreiro.
3. ARTIGO 2 – PARTICIPACIÓN
A marcha estará aberta a todos os interesados en participar. Será condición indispensable para poder participar, ter os 16 anos cumpridos o día da marcha.
O participante que se inscriba estará obrigado a ter unha licenza federativa do ano en curso, expedida por unha federación ou organismo afiliado á Unión Ciclista Internacional.
Os participantes de 16 anos e 17 anos só poderán facer o percorrido curto. Ademais, deberán entregar no momento da recollida do dorsal o xustificante paterno ou dun titor responsable, autorizándoo a participar no percorrido curto da proba.
Todo participante, que non estea en posesión dunha licenza federativa do ano en curso, expedida por unha federación ou organismo afiliado á Unión Ciclista Internacional, deberá subscribir a licenza dun día, que inclúe o seguro proporcionado pola Federación Galega de Ciclismo.
Os únicos seguros válidos para participar na proba son os seguros de accidentes e responsabilidade civil, proporcionados coa licenza federativa de ciclismo expedida por un organismo asociado á Unión Ciclista Internacional, ou o seguro dun día que proporciona a Federación Galega de Ciclismo.
Os participantes que acudan á proba cunha licenza expedida por unha Federación ou organismo afiliado á Unión Ciclista Internacional distinto á Federación Galega de Ciclismo deberán verificar que o seguro de accidentes expedido coa súa licenza federativa ten cobertura en Galicia, concretamente en centros da Provincia de Lugo. A participación na proba será baixo a responsabilidade e propio risco dos participantes.
O participante no momento da súa inscrición manifesta atoparse fisicamente apto para afrontar o percorrido da proba e que non ten ningún impedimento físico nin psíquico para afrontar o percorrido.
No momento da inscrición, ao participante que non dispoña de licenza federativa, formalizaráselle a correspondente licenza dun día, dita licenza, outorgará o dereito durante o día da proba a contar con seguro de accidentes e seguro de RC nos termos que a Federación Galega de Ciclismo contempla:
Seguro de accidentes cuberto pola póliza número 7025-372936 de AXA Seguros Xenerais, Sociedade Anónima de Seguros e Reaseguros.
Consultar póliza do seguro de accidentes.
Seguro de responsabilidade civil cuberto pola póliza número RS-G-363.001.253 de GENERALI ESPAÑA, S.A. DE SEGUROS E REASEGUROS
4. ARTIGO 3 – CATEGORÍAS DE PARTICIPACIÓN
5. ARTIGO 4 – LICENZA DUN DÍA
6. ARTIGO 5 – SEGURIDADE
A organización da proba réxese polas normas de tráfico vixente, polo que é obrigatorio o uso do casco protector homologado en todo o percorrido. O incumprimento desta norma será motivo de expulsión inmediato.
La ruta pola que discorre a proba considérase como tramos de circulación ordinaria, segundo a instrución da DXT para probas ciclodeportivas.
Todos os participantes considéranse en excursión persoal, debendo aterse ás Normas do Vixente Código de Circulación na estrada e considerándose persoalmente responsables de todas as infraccións que poidan cometer.
É obrigatorio levar un teléfono móbil cargado durante a proba. O teléfono móbil será clave á hora de contactar coa organización ou co resto dos servizos da marcha, si existe a necesidade, por avaría mecánica ou por cuestións médicas. Os teléfonos de emerxencia figurarán no dorsal e serán publicitados por distintos medios.Advírtese, aos participantes, que o feito de circular un vehículo de apertura non supón a paralización do tráfico, senón que se trata dunha sinalización.
A seguridade na vía pública, o control e regulación do tráfico será responsabilidade dos corpos de seguridade, pero hai que lembrar que o tráfico no percorrido estará aberto e que, ante todo, débese circular seguindo as normas de circulación.
Deberase circular pola dereita da calzada en todo momento e respectando as normas de circulación viaria. É obrigatorio levar o dorsal nun lugar visible, tanto na saída como nos avituallamientos. Realizarase un rigoroso control de dorsais.
Quedará totalmente prohibido participar na marcha sen dorsal ou outra identificación que a organización entregue aos participantes.
O dorsal de participación é persoal e intransferible.
Deberase colocar ademais o CHIP, segundo as instrucións que se darán pola organización para o control dos tempos.
A Organización realizará os reagrupamientos e controis de paso necesarios para a viabilidade do evento.
Todos os participantes deberán respectar as normas de circulación e en especial todos os participantes que queden máis atrasados e circulen de forma individual e/ou en grupos pequenos. O tráfico de vehículos na vía non está cortado.
Todos os participantes pasados polo vehículo de peche, deberán saber que están fóra do ámbito de seguridade da proba e que se considerasen ciclistas individuais transitando pola súa conta pola vía, perdendo toda condición de participante da marcha.
O equipo médico da organización terá a potestade para retirar a calquera participante da marcha cando se considere que a súa saúde estea en perigo.
Por razóns de organización o número de participantes limitarase a 2 .000 participantes.
A Organización, non se fai responsable de ningún accidente do que puidese ser causa ou vítima o participante, como tampouco se fai solidaria dos gastos nin as débedas que puidesen contraer os participantes durante a marcha.
De maneira estrita, realizarase a penalización daqueles participantes que:
- Non respecten o código de circulación.
- Non respecten consígnalas de seguridade indicadas por forzas da orde e pola organización.
- Ensucien ou degraden o itinerario, arroxando desperdicios.
- Dispoñan de vehículo de apoio propio, entorpecendo a marcha do resto.
- Comportamentos que impidan o normal desenvolvemento da proba e que vaian en contra do presente regulamento.
A penalización será:
- Inclusión nas listaxes dos participantes sancionados, para a súa posterior publicación.
- Prohibición de participar noutras edicións da proba.
- As sancións impostas polas autoridades, ás que pola súa actitude puidese facerse merecedor.
7. ARTIGO 6 – CONDICIÓN FÍSICA
8. ARTIGO 7 – INSCRICIÓN
9. ARTIGO 8 – COTAS DE INSCRICIÓN
As cotas de inscrición para os participantes en posesión de licenza federativa son:
PARTICIPANTES FEDERADOS EN CICLISMO
TRAMO 1, até o 15 de maio, 42,00 €
TRAMO 2, até o 25 de xuño, 47,00 €
TRAMO 3, até o 27 de xullo, 55,00 €
PARTICIPANTES NON FEDERADOS
Os participantes que non teñan licenza federativa de ciclismo en vigor, nin carné ciclista, nin licenza da Federación Galega de Tríatlon, deberán engadir ao custo da inscrición o correspondente seguro dun día que a Federación Galega de Ciclismo ten estipulado, 10,00 €; polo que, ás cantidades anteriores, deberáselle engadir este importe.
PARTICIPANTES NON FEDERADOS EN CICLISMO, CON CARNÉ CICLISTA Ou FEDERADOS NA FEDERACIÓN GALEGA DE TRÍATLON.
Os participantes que non teñan licenza federativa de ciclismo en vigor, pero sexan posuidores do carné ciclista, ou de licenza da Federación Galega de Tríatlon, deberán engadir ao custo da inscrición 5,00€.
Non se considerarán formalizadas as inscricións ata que non se realice o pago das mesmas.
Ante inclemencias climatolóxicas extraordinarias ou causas de forza maior non atribuíbles á organización e que imposibiliten a celebración da marcha cicloturista, a organización non asumirá ningunha responsabilidade e non realizará devolución algunha do importe da inscrición. Neste caso NON SE SUSPENDERÁ A PROBA, cambiarase de data.
Si se contempla a devolución nos seguintes casos:
Os participantes que realicen a inscrición anticipada, si non puidesen participar por calquera motivo na marcha e sempre que o notifiquen vía mail antes do día 15 de julio de 2022, seralles reintegrado o importe abonado, menos 2,00 €, en gastos de comisión bancaria e xestión de inscricións, perdendo o dereito a recibir a bolsa do participante. A partir do 16 de julio de 2022, si un participante solicita dereito á anulación da praza, devolveráselle o 25% do prezo abonado na inscrición.
As inscricións son estritamente persoais e intransferibles, non poden ser utilizadas por outra persoa diferente da inscrita. No entanto, un participante poderá ceder a súa inscrición a outra persoa directamente desde a Web de inscricións.
Coa inscrición terase dereito aos seguintes servizos:
- Dorsal e CHIP.
- Recordo da marcha.
- Avituallamientos sólidos e líquidos.
- Asistencia mecánica man de obra, non inclúe pezas.
- Persoal de seguridade.
- Perfil da ruta.
- Asistencia médica (Médicos, Ambulancias).
- Bolsa do corredor.
- Picnic final.
10. ARTIGO 9 – HORARIOS E PROGRAMACIÓN DÍA 7 DE AGOSTO
11. ARTIGO 10 – ACREDITACIÓN E RETIRADA DE DORSAIS
12. ARTIGO 11 – PREMIOS E CLASIFICACIÓNS
Estableceranse os seguintes premios:
- Trofeo aos 3 participantes que invistan menos tempo no desenvolvemento da proba en categoría feminina e masculino no Gran Fondo.
- Trofeo aos 3 participantes que invistan menos tempo no desenvolvemento da proba en categoría feminina e masculina no Medio Fondo.
- Trofeo aos 3 participantes que invistan menos tempo no desenvolvemento da proba en categoría feminina e masculina no Mini Fondo.
- Trofeo ao club Mais numeroso.
- Trofeo ao club máis afastado (mínimo 3 participantes).
13. ARTIGO 12 – DEREITOS DE IMAXE
14. ARTIGO 13 – AVITUALLAMIENTOS
15. ARTIGO 14 – PROTECCIÓN DA SAÚDE NO DEPORTE
O ANCARES CYCLING MARATHON É UNHA PROBA FEDERADA por tanto, a organización e os participantes están sometidos aos regulamentos da Federación Española de Ciclismo.
Todos os participantes inscritos na marcha, deben saber, que estarán suxeitos aos posibles controis de saúde, que a Axencia Española de Protección da Saúde no Deporte, poida establecer, así como ás posibles sancións que poidan derivar estes controis, ou non presentarse a eles. (https://aepsad.culturaydeporte.gob.é/inicio.html)
16. ARTIGO 15 – CIVISMO E RESPETO
17. ARTIGO 16 – XENERALIDADES
18. ARTIGO 17 – LOXÍSTICA
19. ARTIGO 18 – LOPD
20. ARTIGO 19
Ao efectuar e validar a inscrición na proba, o participante asume o coñecemento e aceptación sen reservas do presente regulamento, renunciando a calquera procedemento legal contra a organización derivada da súa participación.
NORMAS BÁSICAS PARA QUE O “ANCARES CYCLING MARATHON” PÓIDASE SEGUIR DISPUTANDO
O ANCARES CYCLING MARATHON, é unha marcha ciclodeportiva en bicicleta de estrada. O tráfico estará controlado, pero aberto, feito que obriga aos participantes a respectar as normas vixentes de circulación e a respectar aos condutores durante o percorrido.
RESPECTA O MEDIO AMBIENTE. Co fin de xerar un mínimo impacto ambiental, os participantes usarán os colectores situados nos avituallamientos para tirar envases, envoltorios ou restos de comida e absteranse de arroxar nada á estrada durante o percorrido.
Respecta a veciños e/ou traballadores da zona pola que transcorre o percorrido.
Respecta aos voluntarios, colaboradores, compañeiros de Proteción Civil, Policia Local, Garda Civil, staff de organización e a todo o persoal que están a velar por ti, así como aos teus propios compañeiros.
Respecta os avituallamientos. Pensa que detrás teu/a virán máis participantes que tamén quererán beber e comer como ti. Só colle o imprescindible que necesites para aguantar até o próximo avituallamiento.
Non te pares coa bici diante do avituallamiento para que énchanche os bidóns, isto forma moito tapón.
Non ouriñes á beira dos avituallamientos.
Os participantes que non cumpran con estas normas serán descualificados e apartados da marcha ciclodeportiva pola organización nesta edición e as próximas.